Foredrag
Hvis I skal i gang eller videre med kundeoplevelsen eller hvis I ønsker indspark til hvordan I sikrer tilgængelige og inkluderende kundeoplevelser, så finder du her et udvalg af Stines foredrag.
Alle foredrag kan leveres som webinarer eller workshops
på dansk, engelsk eller fransk.
De skjulte barrierer, der gør jeres kundeoplevelse utilgængelig
Foredragsholder: Stine Marsal
Inkluderende, tilgængelige kundeoplevelser indfrier det fulde forretningspotentiale. I dette foredrag får I indblik i, hvilke skjulte barrierer der resulterer i, at en stor del af jeres potentielle kunder fravælger dele af jeres produkter, services og kundeoplevelser. Vi dykker ned i de konkrete indtægter, I potentielt mister, helt uden at vide det.
Med tankevækkende konkrete eksempler fra egen karriere illustrerer jeg, hvordan manglende forståelse for kundernes mangfoldighed fører til tabt omsætning, påvirker mødet med medarbejderne negativt og skaber en mindre effektiv drift.
Jeg viser også, hvordan små ændringer kan gøre en stor forskel i kundetilfredshed, tilvaæg af køb og loyalitet. Jeg fortæller hvorfor I bør sigte efter at tilpasse kundeoplevelsen til dem, der oplever flest barrierer, for på den måde at sætte barren højest muligt i forhold til at skabe gnidningsfri oplevelser for alle.
Efter foredraget har I de første basale redskaber til at skabe inkluderende kundeoplevelser, der også giver gode medarbejderoplevelser, færre konflikter og styrker bundlinjen. Sammen udforsker vi hvordan tilgængelighed, inklusion og diversitetsforståelse kan være en game-changer for jeres virksomhed.