Back to All Events

Større forretningseffekt med tilgængelighed og inklusionsfokus i arbejdet med kundeoplevelsen

Er du nysgerrig på hvordan og hvorfor tilgængelighed, inklusion og diversitetsforståelse bør tænkes ind i kundeoplevelsen? Hvilken business case der ligger bag? Hvordan du nemmest kommer i gang?

Så deltag og hør Stines personlige erfaringer med at arbejde med kundeoplevelsen fra et inklusions- og diversitetsperspektiv.

Stine kommer ind på de åbenlyse fordele ved at fokusere på de kunder, der af forskellige årsager har sværest ved at benytte det, du tilbyder. Du hører hvilke praktiske metoder, du kan bruge til at sikre, at produkter, services og kunderejser opleves inkluderende og tilgængelige, så du undgår at miste forretning unødigt.

Om Stine
Stine er uddannet sociolog har mere end 18 års erfaring indenfor salg, service og customer experience management fra blandt andet København Zoo, Tivoli, Københavns Lufthavn.

Udfyld formularen og få adgang med det samme:

Previous
Previous
May 29

Skab træning i fronten, der virker

Next
Next
June 13

Få menneskerne med på rejsen. Change Management Masterclass med Pia Stanelt