Back to All Events

Skab træning i fronten, der virker

Fra Stine og Nina får du konkrete case på hvordan du kan strukturere og skabe alternativer til den traditionelle (og dyre og ikke så effektive) generelle service træning og i stedet skabe målbare resultater gennem et kontinuerligt situationelt fokus, der nemt kan integreres i driften. Vi nørder god service i fronten og deler erfaringer og udfordringer. 

På Det Kongelige Teater er alle værter, men for cirka 250 frontlinjemedarbejdere er rollen som vært den primære. Nina dykker ned i hvad der skal til for at være den vært, der bidrager til at skabe den største oplevelse for den enkelte gæst. 

I arbejdet med kundeoplevelsen var der først stort fokus på at skabe fælles sprog for værtskabet, men det blev hurtigt tydeligt at effekten blev begrænset af uklare rammer. 

Du hører om den massive forandringsledelsesindsats, der er sat i værk for at skabe det fundament under alle værterne, som på sigt vil gære teateret i stand til at løfte den samlede gæsteoplevelse til at være "best in class".

Helt konkret deler Nina og Stine (blandt andet) 

  • Hvordan medarbejdere, der føler sig hørt er din stærkeste ambassadør

  • Hvordan du kan opprioritere interne behov for at kunne levere på kundernes eksterne behov. 

Om Nina

Nina er Customer Experience Manager på Det Kongelige Teater. Her driver hun det strategiske og systematiske arbejde med teaterets samlede gæsteoplevelse på tværs af alle scener og kontaktpunkter. Hendes dedikation til CX kommer tilsvarende til udtryk gennem hende konsulentvirksomhed, Heartfelt Experience Design, hvor hun hjælper andre virksomheder med at skabe mindeværdige kundeoplevelser. Med næsten 10 års erfaring i CX-landskabet forstår Nina, at ægte værdi opstår, når følelser og minder bliver involveret

Om Stine

Stine har arbejdet i Zoologisk Have, Tivoli og Københavns Lufthavn og her blandt andet haft ansvaret for at sikre et veltrænet frontpersonale i forhold til hhv. gæste- og passageroplevelser.Stine har de sidste tre år været selvstændig konsulent og har hjulpet både forsikringsselskaber, forlystelsesattraktioner som Universe Science Park og LEGO House, samt vagtpersonale med at levere bedre kundeoplevelser gennem træning og systematisk ledelsesmæssig fokus. 

Udfyld formularen og få adgang med det samme:

Previous
Previous
November 27

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen

Next
Next
June 11

Større forretningseffekt med tilgængelighed og inklusionsfokus i arbejdet med kundeoplevelsen