Back to All Events

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen

Mød Thomas Stack, Head of Customer Experience Management hos Albatros Travel

På Experiment Management Summit 2023 gav tre erfarne Customer Experience Managers på 20 minutter hver deres bud på hvordan du bedst nedbryder siloer og skaber tværorganisatorisk forandring i forhold til fælles blik på kunden på tværs.

Thomas har arbejdet med fokus på Customer Experience Management i mere end 10 år. Han er Head of CX for Albatros Travel med ansvar for at drive arbejdet med kundeoplevelsen på tværs af alle kontaktpunkter. Han har udviklet Albatros CX manifest og fik på Customer Day 2023 tildelt Juryens specialpris for Danmarks Bedste Kundeoplevelse. Udover hans arbejde hos Albatros Travel, er Thomas podcast vært på podcasten “Kunderejsen” som du finder på www.kunderejsen.com

Udfyld formularen nedenfor for at få adgang til optagelsen

Previous
Previous
November 27

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen

Next
Next
May 29

Skab træning i fronten, der virker