Back to All Events

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen

Mød Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager på Det Kongelige Teater.

På Experiment Management Summit 2023 gav tre erfarne Customer Experience Managers på 20 minutter hver deres bud på hvordan du bedst nedbryder siloer og skaber tværorganisatorisk forandring i forhold til fælles blik på kunden på tværs.

Nina er Customer Experience Manager på Det Kongelige Teater. Her driver hun det strategiske og systematiske arbejde med teaterets samlede gæsteoplevelse på tværs af alle scener og kontaktpunkter. Derudover ejer hun Heartfelt Experience Design, hvor hun hjælper virksomheder med at sikre deres kunder mindeværdige oplevelser. I næsten 10 år har hun været dedikeret til arbejdet med CX på alle mulige måder. For Nina er arbejdet med CX meningsfuldt, fordi det handler om følelser og minder: Hvis kundeoplevelsen skal skabe værdi, skal vi også ville noget med den.

Udfyld formularen nedenfor for at få adgang til optagelsen

Previous
Previous
November 27

Transformation is the problem, not the solution

Next
Next
November 27

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen