Back to All Events

Transformation is the problem, not the solution

Om Clare Muscutt

Clare Muscutt er en internationalt anerkendt stjerne indenfor Customer Experience Management (CX). Clare er ‘the thought leader who did the job’. Hun har blandt andet skabt prisvindende kommercielle CX resultater for: Whitbread, Sainsburys og Compass Group. Clare har arbejdet sig op fra gulvet til topledelse og har haft adskillige senior stillinger med ansvar for at drive CX for nogle af verdens største indenfor hospitality, retail, og BTB. Clare er en af de helt store internationale CX profiler, der udover at være ekspert, også har haft hænderne på kogepladen på indersiden af virksomheder, når der skulle skabes resultater. I dag driver Clare Women In CX, et globalt netværk for kvinder.

Lær hvordan du effektivt kan håndtere og implementere forandringer i organisationen i forhold til arbejdet med kundeoplevelsen. Clare argumenterer for at mange virksomheder gribes af iver efter digital transformation, men ender med ikke at kunne høste den fulde forretningseffekt fordi transformationen fokuserer på teknologiens kunnen i stedet for de problemer det skal løse for kunden.

Clare deler sine erfaringer og konkrete eksempler på, hvordan du kan navigere i komplekse organisatoriske udfordringer og skabe reelle forbedringer i kundeoplevelsen.

Vil du se optagelsen og modtage mit nyhedsbrev, så udfyld formularen nedenfor:

Previous
Previous
October 5

Personaer og kunderejsekortlægning uden budget

Next
Next
November 27

Krydsorganisatorisk forandring: Sådan nedbryder du siloer og skaber fælles vision og mål for kundeoplevelsen