Back to All Events

Experience Management Summit 2024

  • Dansk Arkitektur Center (BLOX) 10 Bryghusgade København, 1473 Denmark (map)

Bliv præcis og effektiv i dit arbejde med kundeoplevelsen

Deltag i konferencen om kundeoplevelser hvor konkrete redskaber, netværk og læring er i fokus. Vi har fire relevante fagtemaer på menuen til dig:

  1. Sådan skaber du relevante digitale kundeoplevelser

  2. Kunderejsen som redskab til tværorganisatorisk kundefokus og effektive forandringer

  3. Change management strategier, der sikrer gevinst af arbejdet med kundeoplevelsen

  4. Indfri det fulde CX potentiale med diversitetsforståelse, inklusion og fokus på tilgængelighed i kunderejsen

To til tre ekspeter belyser samme emne. Derefter udveksler du de væsentligste pointer som du har noteret med dine bordkolleger og eksperterne samles i sofaen på scenen hvorfra de har en fælles dialog om de spørgsmål der kommer fra salen.

Programmet

Previous
Previous
June 13

Få menneskerne med på rejsen. Change Management Masterclass med Pia Stanelt

Next
Next
September 10

Webinar: Kunderejse-kortlægning som et strategisk værktøj til at forbedre kundeoplevelsen