Back to All Events

Webinar: Kunderejse-kortlægning som et strategisk værktøj til at forbedre kundeoplevelsen

Experience Management Community byder dig indenfor til vores månedstema om Kunderejse kortlægning og design.
I dette webinar møder du to af Danmarks førende eksperter og praktikere inden for Customer Experience Management:

  • Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager, Det Kongelige Teater

  • Thomas Stack, Head of Customer Experience Management, Albatros Travel

Nina og Thomas deler hver deres case hvor du hører hvordan de hver i sær, på forskellig vis, har brugt kunderejsen som redskab til at drive arbejdet med kundeoplevelsen fremad.

På kun 30 minutter får du praktiske eksempler og værdifulde indsigter, som du kan anvende i din egen organisation.

Uanset om du er ny inden for kunderejse-kortlægning eller erfaren ekspert, får du inspiration til, hvordan du med forskellige metoder kan bruge kunderejsen til at løfte dit arbejde med kundeoplevelsen og dens forretningsmæssige potentiale til næste niveau.

Hvem møder du - kort om oplægsholderne

Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager hos Det Kongelige Teater

Nina deler hvordan hun har brugt kunderejse-kortlægning som et tværorganisatorisk styringsværktøj. Med et eksempel fra arbejdet med Stærekassen viser hun, hvordan kunderejse-kortlægning skabte gode samtaler og et fælles ståsted i organisationen. Nina diskuterer også, hvordan kortlægningen afslørede, at selv små ændringer ét sted i kunderejsen havde store konsekvenser andre steder – og hvordan dette værktøj endda førte til, at en traditionel skranke blev aflivet for at skabe en bedre kundeoplevelse.

Det Kongelige Teater i København er Danmarks nationale scene for opera, ballet, skuespil og koncerter. Grundlagt i 1748, har teatret en rig historie og er en central del af dansk kulturarv. Med flere scener, herunder den ikoniske Gamle Scene på Kongens Nytorv og det moderne Skuespilhus ved havnefronten, tilbyder Det Kongelige Teater en bred vifte af forestillinger, der spænder fra klassiske værker til moderne produktioner. Teatret er kendt for sin høje kunstneriske kvalitet og har gennem årene modtaget anerkendelse for både sin arkitektur og sine forestillinge

Thomas Stack, Head of Customer Experience Management hos Albatros Travel

Thomas giver dig et kig bag kulisserne hos Nordens største udbyder af grupperrejser. Han fortæller hvordan han har implementeret kunderejse-kortlægning for at optimere rejseoplevelser og skabe højere kundeloyalitet i rejsebranchen.

Thomas har arbejdet med Customer Experience Management i mere end 10 år. Han er Head of Customer Experience for Albatros Travel med ansvar for at drive arbejdet med kundeoplevelsen på tværs af alle kontaktpunkter. Thomas har udviklet Albatros Customer Experience manifest og fik på Customer Day 2023 tildelt Juryens specialpris for Danmarks Bedste Kundeoplevelse.

Udover hans arbejde hos Albatros Travel, er Thomas founding member af Experience Management Community. I oktober 2020 startede Thomas podcasten “Kunderejsen” som han nu co-hoster sammen med Stine Marsal og Søren Bechmann. Podcasten finder du her: www.kunderejsen.com

Albatros Travel er Nordens største udbyder af grupperejser og har siden 1986 skabt uforglemmelige oplevelser med fokus på kvalitet, komfort og bæredygtighed. Som en familieejet virksomhed med dygtige danske rejseledere tilbyder de rejser til verdens mest fascinerende destinationer, alt sammen med hjertet på rette sted og en stærk holdning til ansvarlig turisme.




Tilmeld dig ved at udfylde formularen nedenfor:

Previous
Previous
September 6

Experience Management Summit 2024

Next
Next
September 12

Webinar: Introduktion til kortlægning af kunderejsen