Tilbage til Alle begivenheder

Customer Experience Klinikken: Mød blandt andet Mogens Bjerre fra CBS, Søren Bechmann fra Service Design Institute, Morten Schrøder fra Wilke og Stine Marsal.

Har du spørgsmål om kundeoplevelser (CX), som du ønsker konkret sparring på? 

Så er denne session for dig!  "CX-klinikken" giver dig mulighed for at stille dine mest presserende spørgsmål om kundeoplevelsesstrategi, medarbejdertræning, kunderejser og meget mere til et panel af CX eksperter.

Uanset om du står over for specifikke udfordringer i dit job /  virksomhed eller blot ønsker inspiration til at forbedre din indsats i forhold til kundeoplevelsen så er denne session for dig.

Hvad du kan forvente:

  • Direkte svar: 
    Få svar på dine specifikke spørgsmål fra en eller flere erfarne CX-eksperter, der trækker på årtiers erfaring med at forbedre kundeoplevelser i både B2B og B2C.

  • Interaktiv dialog: 
    Deltag i en åben og dynamisk diskussion, hvor du også kan lære af andres spørgsmål og udfordringer.

Sådan fungerer det:

Sessionen er en live spørgerunde, hvor du som deltager kan stille spørgsmål om alt, der relaterer sig til CX. 

Du er velkommen til at tage konkrete udfordringer fra din organisation med og få sparring, der er skræddersyet til dine behov. Der er ingen spørgsmål, der er for store eller små! 

Denne session er perfekt for dig, der ønsker målrettet rådgivning og hurtige, handlingsrettede svar på dine CX-udfordringer.

 Og har vi ikke svar på dit spørgsmål - så bliver det til brændstof til de mange webinarer og sessions du kan se frem til i 2025. 

Så selvom du ikke har spørgsmål - kom alligevel for du kan lære af de andres og ikke mindst - være med til at give input til hvilket fagligt indhold, der skal være på programmet i 2025.

Forrige
Forrige
28. november

Metoder til træning af kundevendte medarbejdere

Næste
Næste
28. januar

Medlems-webinar: Udvikling og eksekvering på Customer Experience strategi hos Ørsted