Skab bedre resultater
-Gør din virksomhed tilgængelig for flere
Forstå diversiteten, fjern barrierer, styrk trivsel og bundlinje med inkluderende oplevelser for kunder, medarbejdere og ledere
Taber I penge, uden at vide det?
Hver dag mister virksomheder omsætning, fordi de overser skjulte barrierer, som både kunder og medarbejdere står overfor. Manglende fokus på diversitet og inklusion i kunde- og medarbejderoplevelser koster ikke kun i form af tabte kunder og øget medarbejderafgang.
Det hæmmer også medarbejdertrivsel og produktivitet. Stine udvikler træning og holder foredrag, der kan hjælpe jer i gang med at skabe bedre og inkluderende kundeoplevelser så I får frigjort jeres fulde forretningspotentiale
Det er en strategisk forretningsmulighed
de fleste virksomheder overser
1 ud af 4 har et usynligt handicap
20% af befolkningen er neurodivergente
13% af befolkningen lever med nedsat mobilitet
7-10% af befolkningen identificerer sig som LGBTQ+
Diversitetsforståelse og inklusion er ikke kun et socialt ansvar
Fælles for alle nævnte grupper er, at deres oplevelse af verden påvirkes.
og det har betydning for hvordan din kundeoplevelse og medarbejdertrivsel påvirkes.
Ved at forstå deres perspektiver og identificere fællestræk og oplagte forbedringer, kan din virksomhed skabe stærkere relationer, bedre trivsel og øget bundlinje.
Diversitetsforståelse er nøglen til at skabe inkluderende oplevelser, der gør en reel forskel for både medarbejdere, kunder og bundlinje.