Experience Management TOOLBOX er din genvej til succes med Kundeoplevelsen
Få adgang til 47+ timers læring for kun 3.750 Kr. / år
Kæmper du med at få dine kundeoplevelsesinitiativer til at skabe de ønskede forretningsresultater? Mangler du overblik over, hvordan kunderejsen fungerer på tværs af afdelinger, eller har du svært ved at få organisationen med på kundefokus?
Med TOOLBOX-medlemskabet får du præcis de redskaber, der virker i praksis – udviklet af ledere, der selv har skabt resultater med kundeoplevelsen. Intet fluffy konsulent BS. Du lærer, hvordan du kortlægger kunderejsen, skaber sammenhæng i oplevelserne, får organisationen med og hvilke konkrete strategier, der sikrer du kan implementere forandringer med succes. Alt indhold er on-demand, fra PC eller app så du kan lære og inspireres i dit eget tempo og hurtigt finde vejen mod kundeoplevelser, der leverer på bundlinjen.
Det får du med TOOLBOX:
Adgang til 5 af Experience Management Communitys mest essentielle læringsrum
+ Bonus adgang til Experience Management Summit Replay Collection:
Kunderejsen - kortlægning og design
Service Design og Facilitering
Forandringsledelse og Succes med Kundeoplevelsen
Kom godt i gang med kundeoplevelsen
Metoder til kundeindsigt
Experience Management Summit 2023 & 2024
Læringsrum 1:
Kunderejsen - kortlægning og design
Redskaber til at kortlægge og optimere dine kunders rejse, så du skaber sammenhængende oplevelser og bedre samarbejde på tværs af din organisation.
Samlet 10 webinarer der med afsæt i forskellige leders erfaringer lærer dig hvordan du kan bruge kunderejsen som redskab til at skabe værdi for kunder og virksomhed.
Læringsrum 2
Service Design og Facilitering
Lær, hvordan du effektivt kan facilitere workshops og opbygge fælles forståelse, så dine teams arbejder sammen om at forbedre kundernes oplevelse
Samlet 8 webinarer om hvordan du benytter design thinking og faciliterer workshops og processer, der understøtter en kundecentreret tilgang samtidig med du får organisationen med.
Læringsrum 3
Forandringsledelse og Succes med Kundeoplevelsen
Få hele organisationen med på rejsen, og lær, hvordan du implementerer initiativer, der skaber vedvarende resultater uden at forstyrre driften.
Samlet 16 webinarer, der giver et solidt fundament så du ikke bare får gode idéer, men også får dine initiativer solidt funderet i organisationen
Læringsrum 4
Kom godt i gang med kundeoplevelsen
Praktiske indsigter fra virksomheder, der allerede har opnået succes med CX. Lær, hvordan du bedst starter dit eget kundeoplevelsesarbejde.
Du får indsigter omkring opstart af arbejdet med kundeoplevelsen i 4 foskellige virksomheder. 3 webinarer og 1 artikel.
Læringsrummet indeholder snart også et mini kursus omkring opstart udarbejdet af Stine Marsal og udvalgte medlemmer fra vores Advisory Board.
Læringsrum 5
Metoder til kundeindsigt
Få styr på de vigtigste data, og lær at gennemføre effektive kundeinterviews, der kan føre til konkrete forbedringer og målbare resultater
Samlet 10 webinarer med forskellige vinker på hvordan du skaber forandring og resultater med det rette data.
BONUS materiale:
Experience Management Summit
Du får også adgang til Experience Management Summit Collection
Deltagerne har sagt, at det faglige niveau på Experience Management Summit er langt højere end de fleste internationale kundeoplevelseskonferencer.
Her får du indsigter og redskaber fra top-virksomheder som:
LEGO House
Nordea
IKEA
Det Kongelige Teater
Arla
DSB
Grundfos
Københavns Lufthavn
...og mange flere.Alle præsentationer er optaget i TV kvalitet
Hvem passer Toolbox medlemskabet til
TOOLBOX er perfekt for dig, der arbejder på indersiden af en virksomhed og er ansvarlig for at forbedre kundeoplevelsen.
Det er også ideelt for dig, der er nyuddannet eller mellem jobs og vil opbygge din viden inden for CX.
Vigtigt: TOOLBOX-medlemskabet er ikke til konsulenter, der sælger ydelser inden for kundeoplevelser.
Hvorfor vælge TOOLBOX?
Fleksibel læring: Tilgå alt indhold, når det passer dig, og lær i dit eget tempo. Alle ressourcer er on-demand. Altid klar til dig via desktop eller vores app.
Praktisk og anvendelig viden: Få konkrete redskaber og strategier, der kan implementeres direkte i din organisation for at skabe mærkbare resultater.
Løbende opdateringer: Læringsrummene opdateres løbende, så du altid har adgang til de nyeste værktøjer og indsigter.
Erfaringer fra de bedste: Undgå dyre fejltrin og lær af ledere og eksperter, der allerede har skabt succes med kundeoplevelser og forandringsledelse.
Hvad koster det?
TOOLBOX-medlemskabet koster kun 3.750 kr. / år og der kommer hele tiden ny lærings til efterhånden som Experience Management Community producerer nyt læringsmateriale i form af masterclasses og webinarer.
Få adgang nu og begynd din rejse mod bedre kundeoplevelser
47+ timers læring
Eksklusiv adgang til Experience Management Summit Collection 2023 og 2024
Værktøjer og indsigter, der kan implementeres med det samme og skabe mærkbare resultater
Tilmeld dig i dag, og kom i gang med at optimere kundeoplevelsen allerede i morgen.
Virksomheder, der er del af Experience Management Community
Vores øvrige medlemskaber
Corporate Premium
55.000 kr + moms / år
5 medarbejdere
______________________________________
Læringsplatform 5 brugere
Premium events 3 pladser
Sparring med Stine 1 X Årligt
______________________________________
✅ 1-2 månedlige webinarer
✅ Læringsreferat fra alle events
✅ Adgang til læringsplatform
✅ +70 timers videoundervisning
✅ 12 tematiserede læringsrum
✅ Artikler og podcasts
✅ Netværk på tværs af brancher
✅ Forkøbsret og rabat: Summit billetter
✅ Forkøbsret og rabat: Kurser
✅ 3 årlige premium events
______________________________________
For virksomheden, der ønsker at sikre at Customer Experience fagligheden er helt i top for et større team eller på tværs af forskellige afdelinger / divisioner.
Premium
15.000 kr + moms / år
Personligt medlemskab
______________________________________
Læringsplatform 1 bruger
Premium events 1 plads
______________________________________
✅ 1-2 månedlige webinarer
✅ Læringsreferat fra alle events
✅ Adgang til læringsplatform
✅ +70 timers videoundervisning
✅ 12 tematiserede læringsrum
✅ Artikler og podcasts
✅ Netværk på tværs af brancher
✅ Forkøbsret og rabat: Summit billetter
✅ Forkøbsret og rabat: Kurser
✅ 3 årlige premium events
______________________________________
For dig, der har et par års erfaring med at arbejde med kundeoplevelsen / Customer Experience Management. Eller dig som bare gerne vil sætte turbo på dit faglige netværk og læring med det samme.
Online Basis
8.000 kr + moms / år
Personligt medlemskab
______________________________________
Læringsplatform 1 bruger
______________________________________
✅ 1-2 månedlige webinarer
✅ Læringsreferat fra alle events
✅ Adgang til læringsplatform
✅ +70 timers videoundervisning
✅ 12 tematiserede læringsrum
✅ Artikler og podcasts
✅ Netværk på tværs af brancher
✅ Forkøbsret og rabat: Summit billetter
✅ Forkøbsret og rabat: Kurser
❌ 3 årlige premium events
______________________________________
For dig, der starter ud som ansvarlig for kundeoplevelsen eller dig, der er erfaren og ved du ikke kommer afsted til netværks-events, men gerne vil være fagligt opdateret.
KØB TOOL-BOX MEDLEMSKABET HER
Jeg vil høre mere og på ventelisten til et af de andre medlemskaber
Udfyld formularen og fortæl lidt om din interesse for at blive medlem
af Experience Management Community