Back to All Events

Medlems-webinar: Udvikling og eksekvering på Customer Experience strategi hos Ørsted

Eksklusiv medlemsevent for Experience Management Community

I dette webinar deler Emil sine erfaringer med at definere en fælles retning for "Den gode kundeoplevelse" i B2B-afdelingen – og vigtigst af alt, hvordan de har omsat strategien til konkrete handlinger og kundevendte processer.

Du får værdifuld indsigt i, hvordan Ørsted har taget de rigtige skridt fra intentioner til praksis, og hvordan du kan gøre det samme i din organisation. Gå herfra med inspiration og konkrete idéer til at styrke jeres kundeoplevelse og skabe målbare resultater.

Som medlem af Experience Management Community får du eksklusiv adgang til alle vores webinarer, hvor vi dykker ned i cases fra forskellige virksomheder og brancher, og hjælper dig med at løfte kundeoplevelsen og skabe bedre forretningsresultater.


Læs mere her

Previous
Previous
November 6

Kursus KBH: Sådan designer du kunderejser, der får dine kunder til at komme igen og anbefale dig til andre