Tilbage til Alle begivenheder

Metoder til træning af kundevendte medarbejdere

Dette frokost-webinar er for dig, der arbejder med træning af frontvendte medarbejdere og ønsker ny inspiration til at optimere din træningsportefølje. 

Med konkrete cases fra forskellige sektorer og medarbejdergrupper som rengøring, teknisk personale, værts- og servicepersonale, kundeservice og F&B, får du praktiske indsigter i, hvordan du kan styrke dine medarbejderes færdigheder uden at vælte organisationens budget.

Du lærer blandt andet:

  1. Forskellige træningsmetoder: Vi dykker ned i, hvordan e-learning kan integreres med onboarding-programmer, on-the-job træning, og train-the-trainer metoder for at skabe en effektiv og fleksibel læringsproces for dine medarbejdere.

  2. Case-eksempler fra praksis: Hør om erfaringer med træning af medarbejdergrupper som rengøring, servicepersonale og kundeservice. Du får konkrete eksempler på, hvordan træning har forbedret både servicekvaliteten og medarbejdertilfredsheden.

  3. Udvikling af træningsportefølje: Få inspiration til at udvikle eller forbedre din egen træningsportefølje, så du kan skræddersy løsninger, der passer til din organisations specifikke behov.

Format

  • Stine Marsal giver først et fagligt indspark med konkrete erfaringer. 

  • Det varer ca. 20 minutter. 

  • Mens Stine taler kan du spise

  • Derefter bruger vi resten af tiden til en interaktiv sparring-session:
    Her får du mulighed for at stille spørgsmål, præsentere konkrete udfordringer fra din egen organisation og få sparring fra både Stine og andre deltagere.

Forberedelse
Medbring gerne spørgsmål og konkrete træningsudfordringer fra din organisation, så vi kan diskutere dem og finde relevante løsninger sammen.

Tilmeld dig her:




Vil du være medlem og få adgang til alle vores webinarer og events - så læs mere her

Forrige
Forrige
12. november

Medlems-webinar: Sådan on-boarder Det Kongelige Teater nye værter i værtsskab og gode kundeoplevelser

Næste
Næste
3. december

Customer Experience Klinikken: Mød blandt andet Mogens Bjerre fra CBS, Søren Bechmann fra Service Design Institute, Morten Schrøder fra Wilke og Stine Marsal.