Back to All Events

Medlems-Masterclass: Sådan får du mest ud af din kunderejsekortlægning

Denne masterclass giver dig indsigt i, hvordan du involverer forskellige afdelinger og teams i designprocessen ved hjælp af co-creation og co-design. 

Du lærer, hvordan du skaber fælles forståelse og engagement på tværs af organisationen, hvilket sikrer en sammenhængende og menneskecentreret kundeoplevelse.

Derudover får du konkrete værktøjer til at tage en kunderejse fra idé til fuld implementering. Irene demonstrerer, hvordan du anvender designmetoder til at sikre, at din kunderelation altid tager udgangspunkt i kundens perspektiv.

Masterclassen er skræddersyet til at udstyre dig med de praktiske metoder, der kan forbedre dit arbejde med kunderejser og styrke din organisations kundeorientering.

Om Irene

Irene Larsen er en erfaren service designer med en karriere, der strækker sig over førende virksomheder som ISS, Forca, Tryg og LEGO. Siden hun designede sin første brugerrejse i 1987, har hun udviklet en dybdegående forståelse for, hvordan man kortlægger og optimerer kunderejser, så produkter, services og kundeoplevelser skaber målbare forretningsmæssige resultater. Irene er Founding Member af Experience Management Community og del af vores Executive Advisory Board.

Masterclassen er for medlemmer af Experience Management Community

Læs mere om vores læringsplatform, netværk og medlemskaber her

Previous
Previous
September 12

Webinar: Introduktion til kortlægning af kunderejsen

Next
Next
October 23

Webinar: Sådan skaber inbound BTB marketing bedre kundeoplevelser og øger salget